Una grata experiencia en Canadá

Viaje Canadá

Con mucho entusiasmo y alegría regresaron nuestras alumnas del viaje realizado a la ciudad de Vancouver en Canadá.

El contacto con personas nativas permitió que el dominio de inglés se potenciara, logrando una mayor fluidez y seguridad en el manejo del mismo. Así mismo este viaje les permitió conocer una cultura diferente, sus costumbres, lugares turísticos, gastronomía y mucho más. Con lo cual reforzaron el aprendizaje de este idioma de una manera más amplia y real

Leamos algunas de las impresiones de nuestras propias alumnas:

Fiorella Castañeda (16 años):

“Canada was a safety country, and the people who live there were kind. The education was great and I liked the places of Vancouver and my family there too. They were responsible and fun. I could make new friends and I am in touch with them by Facebook, so it was great. I could learn a lot of new things and improve my English too”

Valeria Gasco (15 años):

"Canada is one of the best places to learn English. It was fun. I learned about different cultures"

Alejandra Leytón (16 años):

“It was an amazing experience. Vancouver is a really nice city, it has lots of beautiful places to visit. The people are very kind. I could meet people from all around the world and also learn about their culture. I had to use my English in every minute so I started thinking in English. It is awesome”

Frida Montenegro (15 años):

"Canada was amazing, it's a good place to learn English. You can also learn about different cultures. It's an interesting country"

Ariana Pastor (15 años):

"It was the perfect trip. I made new friendes, I had an amazing time and I improved my English. Some day I'll be back"